Zasady ćwiczenia jogi

 
ASANY PRAKTYKOWAĆ MOŻNA NIEZALEŻNIE OD WIEKU
 
Nie ma w zasadzie osoby, dla której asany byłyby zupełnie niewskazane. Jeśli cierpisz na jakieś schorzenie lub masz wątpliwości, to skonsultuj się z lekarzem.
Ćwiczenia jogi zaleca się wykonywać boso, w stroju, który nie krępuje ruchów, nie przeszkadza ani nie rozprasza.
Na zajęcia przyjdź kilka minut wcześniej, nie spóźniaj się.
Unikaj spożywania posiłków przed rozpoczęciem ćwiczeń. Po zjedzeniu lekkiego posiłku odczekaj godzinę, po obfitym posiłku odczekaj 3 godziny. W trakcie wykonywania ćwiczeń nie pij żadnych napojów, również wody.
Przed rozpoczęciem zajęć poinformuj prowadzącego zajęcia o swoich problemach zdrowotnych.
Kobiety podczas okresu i ciąży nie wykonują niektórych asan. Poinformuj, więc prowadzącego zajęcia o swojej niedyspozycji.
>Stosuj się dokładnie do wszystkich podanych instrukcji.
W trakcie wykonywania ćwiczeń oddychaj równo i miarowo przez nos.
Jeśli cokolwiek wywołuje ból, zaprzestań tego.
Skup się na chwili bieżącej. Zachowaj ciszę. Koncentracja na danym ćwiczeniu umożliwia jego prawidłowe i bezpieczne wykonanie.
Joga nie jest współzawodnictwem ani rywalizacją. Nie porównuj się z innymi i nie ćwicz na pokaz, lecz uwzględniając własne możliwości i ograniczenia dostosuj do nich tempo ćwiczeń.
Copyright ©2017 JOGA KLUB, Szkolenia, Doradztwo, Barbara Majewska
NIP: 784-150-25-77
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem